Категории » B PRIZE.BG » Игра с въпроси » По-общи коментари за играта с въпроси » 

По-общи коментари за играта с въпроси

Темата е създадена от m_vass на 2010-04-25 20:23:21

описание-група


 
Игра с въпроси

Тук можете да обсъждате всичко около "Игра с въпроси" в Prize.bg

категория: B PRIZE.BG

създадена на:
2010-02-26 07:54

от: Prize.bg
Теми:11
Членове:232
Коментари: 265




 
Тук би трябвало да е мястото, в което всеки би могъл да изрази по-общо мнение и да напише по-общи коментари, които не вървят в по-конкретните други теми.




Rozalina5  | 2011-10-20 10:06:50
Когато исках да играя втората сесия, излезе надпис - приставката се срина. Реших да опитам отново, но се оказа, че съм изиграла втората сесия, без въобще да са излизали въпроси. Изиграх само 3 сесии за деня, което не е справедливо. Може би и други са се сблъсквали с този проблем.

Eli2301  | 2011-10-19 10:05:11
?????
3. Колко е максималната маса на изтребител Су-27 при полет?

31000 кг
34000 кг [верен]
35500 кг [отбелязан от Вас]
37000 кг

!!!!!!!!!!!!


Sagarmatha  | 2011-09-30 10:55:08
моля изчaкайте...

Уникални сте.:)
Какво постигате с блокирането на акауна ми ми е много интересно?


Sagarmatha  | 2011-09-08 16:30:21
моля изчaкайте...

Колко да изчакам?:)
30 минути, един час???:)
Защо блокирате на играчите акаунтите? Толкова ли много хора влизат в сайта, че и да блокирате акаунтите на все още влизащите и желаещите да играят играта с въпроси е меко казано смешно.:)


draconis  | 2011-06-06 13:56:58
Дали някой ще пожелае да ми отговори с какво е заслужила тенисистката Биляна Павлова участието си в играта? Никакви по-значими класирания, и от 2009 вече въобще не се състезава.

Maria12  | 2011-05-18 15:16:10
Току-що прочетох коментарите. Математическият въпрос е елементарен. И аз съм завършила отдавна, но това е съвсем лесно - 7 + 8 = 15.
Днес ми се падна въпрос за броя на Оскарите за филма "Ани Хол". Беше от началните въпроси и за съжаление сгреших. Има въпроси от обща култура, но има и много специализирани въпроси.


TaniaK  | 2011-04-27 07:43:46
Мили хора, не всички ние, които си отпочиваме тук сме завършили училище или университет преди 5-10-15 години. Аз съм завършила много отдавна и не се занимавам с математика. Въпросът, който ми се падна на ТРЕТО ниво е - Математика

3. На колко е равно √49 + √64?

Смятате ли, че за трети въпрос той е подходящ?


plamen1983  | 2011-04-11 23:44:39
Игнорирайте първата част на предният ми коментар, извинявам се на алиас, после видях диалога със Слави. Да прав си, че някои неща се забравят, а не би трябвало, според мен. Но пък не може всичко да се помни, а и аз съм 83 и може би още са ми пресни нещата, а и аз се занимавам с математика, така че ми изглежда наистина нелепо да не знаеш на колко е равна дискриминантата. Както и да е, не съм искал да те обидя, но все пак прочетете въпроса на който изгорях и си кажете мнението.
PS:И не знам ти какво си учил в десети клас, но аз лично не съм учил комплексни числа и z на ента е еди какво си, за Моавър чух в първи курс в софийския. както и за ойлер и за даламбер. Между другото общо заблуждение е, че Ойлер въвежда комплексните числа. Той въвежда че i квадат дава -1, но векове преди него кардано ги споменава. Както и още няколко велики италиански математици. Ойлер просто дава означението. Абе както се казва Ойлер рулзз :)


plamen1983  | 2011-04-11 23:23:05
Евала за тоя въпрос за квадратното уравнение, как може да се възмущаваш не знам. Ами както казваше учителя ми по математика: Да те бутна насън трябва да отговаряш B квадрат - 4аc, дори преди да съм задал въпроса. Ай стига, това са изключително елементарни въпроси, как може да се оплаквате за това? Да, аз може и да съм завършил математика, но това не означава, че останалите трябва да не вдяват нищо, а още повече такива елементарни неща - все едно да не знаеш питагоровата теорема, или колко е сбора на ъглите на всеки четириъгълник или на колко е равно лицето на кръга...Това са елементарни познания по математика.
Вижте аз на какъв въпрос изгорях за 2000т.
Кой е най-големият град в Европа:
1.Лондон (който аз посочих)
2.Мадрид
3.Париж (уж верен огтовор)
4.Не се сещам, ама примерно Лисабон
По никакви критерии Лондон не е по-малък град от Париж, нито като население, нито като площ. Да не говорим пък, че тук верният отговор според мен го няма и той е Москва. Ама както и да е, ето това е некоректен въпрос, който не е зададен като хората и който просто е нереален. Нормално е да е за 2000т. при условие, че никой нормален човек няма да отговори Париж на този въпрос.Да не говорим, че дори Мадрид е по-голям от Париж. Аве направо нямам думи!!!


igden4  | 2011-04-03 16:43:32
Намесвам се не съвсем по темата. Но играчът alias_dgk
е писал - цитирам "Единственият начин това да се преодолее е, да се въведе правилото 1 компютър (респективно IP) - 1 акаунт, независимо колко членно е семейството."
Тук той греши. В предишната фирма, в която работех на едно IP бяха вързани 30 компютъра, респ. 30 човека. И няколко от тях се бяха регистрирали в този сайт. Но бяха обвинени от Администраторът на задачи и загадки, че са клонинги и хората се отказаха от играта.
Та искам да кажа, че и това не е панацеята.


MB63  | 2011-04-01 12:46:55
Дано наистина проблемът бъде решен днес, защото до момента са играли много малко играчи - едва 66, и всички останали биха били ощетени, макар и неумишлено, разбира се, в случай, че проблемът бъде отстранен едва утре. Във връзка с това бих искал да попитам дали е обмисляно как да се процедира в случай, че се реализира, не дай си боже, неблагоприятният вариант с възстановяването на играта утре. Може да е имало и преди време такава ситуация, но съм нов в сайта (играя от края на януари 2011 г.) и поради това се интересувам.

administrator  | 2011-04-01 11:31:14
Уважаеми потребители,
работим по отстраняването на проблемите, свързани с Играта с въпроси. Ще направим всичко възможно, за да можете да играете отново още днес. Уверяваме всички, че това няма нищо общо със замразяване на акаунти и не е вендета от страна на администраторите!


hrmanager  | 2011-04-01 11:25:43
Играта с въпроси си прави първоаприлски шеги с нас :)

undeand  | 2011-04-01 11:16:55
Защо не мога да играя ?

alias_dgk  | 2011-04-01 09:39:43
Без да се опитвам да ставам арбитър между dambrat и dirtyvayder, ще кажа само, че сагата с мултиакаунтингите и спора за тях е стара вече колкото света. Единственият начин това да се преодолее е, да се въведе правилото 1 компютър (респективно IP) - 1 акаунт, независимо колко членно е семейството. Тук, разбира се, трябва да се вземе под внимание, че в момента едва ли администраторите на сайта ще водят разследване колко в действителност са членовете на дадено семейство. Затова мултиакаунтинга ще съществува, докато го има сайта, освен ако не се изпълни горното 1=1, а не 1=4,5,6....n. Единственото, за което се сещам в момента е, че трупането на точки трябва да изпълни една единствена задача: всеки, който иска да участва в жребия за ежедневната награда, да събере 100т. и да се надява да го изтеглят. Класиранията са само проформа, някакъв имагинерен престиж, който едва ли може да докаже превъзходството на определен участник над друг. Това, че някой борави с мишка по-бързо от друг, едва ли елиминира други качества, които загубилият има. Естествено, аз съм далеч от мисълта, че добрите играчи са добри само тук. Думата ми е повече за тези, които се дразнят, че добрите стават по-добри с повечето си акаунти, а други, които по различни причини играят само с един, не могат да ги достигнат. А и в края на краищата, всички сме се регистрирали доброволно. Ако някой така и не може да понесе случващото се тук, може просто да не участва или най-много да си прави 100-те точки за деня и това е. Поне за себе си съм разбрал, че не трябва да се тревожа, кой колко точки прави и как, а също и как се постигат времена от 13 сек. в бесенката. Щом е успял - браво, щом има време за 200-250 двубоя на ден - ок. Замразен акаунт - значи има нещо нередно и може би това не е мултиакаунтинга, а може би е. А може админите да не са имали време да прегледат всички, може би предстои да се замразят и други. Въпрос на време. Дори и нищо да не се случи, какво от това. Какво значение ще има ако са ти замразили 2-3 акаунта, а на други не. Направи си нови, всеки месец започва от нула.

dirtyvayder  | 2011-03-31 19:46:53
Здравей, dambrat!
Опитах се да бъда напълно искрена, въпреки съмненията ти :)
Не се чувствам по никакъв начин засегната от коментара ти - ти така го мислиш/чувстваш, това си е твое право. Не съжалявам за блокираните акаунти, смятам, че наистина е редно точно така да се процедира. Съжалявам, че съм пропуснала Недялко (наистина един от най-добрите играчи в бесеницата) - от чисто недоглеждане е, но дори и ще признаеш, че той е правилото, което потвърждава изключението. Един Недялко бесеница не прави. Може да съм пропуснала и още някой добър играч в някоя категория, извинявам се, не се засягайте, ако има такива играчи. За кръстословицата имах предвид не общото класиране, а това по време: Топ 10 играчи..."
На теория си прав за семейното играене на игри, че е вероятно, че може едно многочленно семейство цялото да е лудо по прайз и по цял ден да играе дуели и да отговаря на сесиите с въпроси, но на практика не е точно така - обикновено един-двама играят, ако става дума за семейство. Колкото и да си пишат всичките роднини до девето коляно по клонираните никове, редовните играчи помежду си се знаят.
Играя от март 2010 - тоест от една година вече. Затова време не видях да има наказания за мултиакаунтинг при бесениците, въпреки явното парадиране. Имало е изтрити никове на играчи с по 30-40 ника според слуховете.
Няма значение всъщност колко лицеприятни оправдания ще си измисли човек за наличието на повече от един ник. Естествено, че ако си пиша за лични данни Тутурутка Тутуруткова или нещо подобно, е много по-явно за екипа, отколкото ако си напиша родата :)


dambrat  | 2011-03-31 17:34:07
Тъй като немалка част от изказването на dirtyvayder се отнася (и) за мен, ще споделя и своето мнение. Моля я предварително да ме извини, защото ще я засегна повече или по-малко в изказването си.
Аз също не съм света вода ненапита: играя с три акаунта - един титулярен, един чист клонинг и един акаунт на мой приятел, който се отказа от играта и ми го предостави. Защо съм си направил клонинг ли? - до известна степен наистина исках да играя повече в сайта, но основната причина е, че това беше отговор на клонирането на мои основни съперници и желание да остана конкурентоспособен. Това, разбира се, не е оправдание. Сигурен съм, че има много по-етични и по-силни духом участници, които могат да понесат много по-спокойно много повече загуби от мен и им свалям шапка.
Свалям шапка и на dirtyvayder, но по друг повод. Признавам я за майстор софист, който умело смесва истини с полуистини. В тази връзка я поздравявам за ника ѝ и особено за първата част от него. Има участници, които откровено са ме псували, но в личната ми класация дългото и напоително общуване с нея е върхът на удоволствието, съизмерим само с древното китайско мъчение: капка по капка, но не вода върху главата, а оцет в устата.
Напълно съм съгласен, че има право да се оплаква. Когато ти замразят акаунта, би трябвало да ти се обясни защо и да ти се даде възможност да се защитиш. Това, с което категорично не съм съгласен е, че добри резултати могат да се постигнат само с измама. В бесеницата има три секции и докато случайните дуели са реалното "бойно поле", то бесеница класик и дуелите с избрани от теб противници, са отличен тренажор. Пример за това е nedialko89, който играе само с един акаунт и също е в групата "13-15 секунди". В крайна сметка, аз също спечелих телефон именно от бесеницата преди да се клонирам, така че силните резултати наистина са резултат от много работа, а не от клониране. Същото важи и за играта с въпроси. Тук няма опции като при бесеницата по обясними причини и клонингите много повече помагат, но prize.bg не е специализиран сайт за последните ракетни разработки на САЩ, той тества общата култура и винаги можеш да разгледаш по-обстойно някой атлас или да почетеш малко повече история.
Сега да разгледаме следния случай: имаме четиричленно семейство, всеки с по един акаунт, всичко според правилата. Има обаче една малка особеност - на играта с въпроси всички са пред компютъра и играят заедно всички сесии с въпроси. Можем спокойно да кажем, че имаме 4 играча, които играят с по 4 акаунта. Администраторите не са Големият Брат и нямат камери навсякъде, за да следят кой по колко играе. Тяхната работа е да намалят злоупотребите на такива като мен и dirtyvayder, но не могат да ги премахнат. Те са като лекарите-хирурзи - не знаят точно какво е ракът, но поне могат да го поорежат.


Newfoundland  | 2011-03-30 21:47:37
1.3. Всеки потребител може да притежава и управлява само един акаунт в Prize.bg.

1.4. От даден компютър могат да играят до 4 физически лица. Имената на съответните акаунти трябва да бъдат предварително отбелязани в меню "настройки" на всеки един от четиримата потребители.

Защо ми блокирахте акаунта след като дала имената си и поща за регистрация и не нарушавам правилата на сайта, защото имам само един акаунт?
На всеки който направи 2000 т. ли блокирате акаунта?


dirtyvayder  | 2011-03-30 20:20:20
Няма да си кривя душата, и аз съм от хората с повече от един акаунт и не съм го крила никога. Както и останалите от първите 20 в играта с въпроси, както и първите 20 в бесеницата, както и първите 20-30 в преписването на кръстословицата :) (трудно ще ме убеди някой, че кръстословица се решава за 2 мин и половина).
Моите акаунти също със замразена игра с въпроси, освен един. На хората, които са по-назад в класацията, не са им замразени акаунтите. Очевидно има значение колко си напред в класацията. Вероятно не е толкова съмнителен (р)еволюционният скок на някои играчи с подобен брой акаунти (чиито сесии с въпроси не са забранени), които от 200 и кусур място в играта с въпросите стигнаха топ 20, колкото да се изкачиш от 20-30-то място на 4-5-то място. Ако си пазите стари статистики за сезоните, може да се убедите сами в думите ми, а за IP-то Вие си знаете...
Та тази еволюция не става с един акаунт, но изведнъж акаунтите на първите няколко станаха Ваш проблем, а останалите – не. Как се постигат резултати от 13-15 секунди на бесенката? Без да омаловажавам природния интелект, бързи рефлекси, добра памет и прочие на никого, всички сме наясно, че става въпрос за много-много игри – дълго време и с повече от един акаунт. След като повдигнах въпроса пред един от играчите (с повече от един акаунт, с които виждам, че чинно си играе въпросите на всички акаунти), той ми каза в прав текст, че си е мой проблем, че нямам време да играя бесеници с повече от един акаунт и да не се оплаквам. Тъй като никой не ме кара насила да играя бесеници и след като проблемът с липсата на време си е МОЙ, аз се отказах от бесениците. Как така този проблем е само МОЙ, а проблемът с резултатите ми на въпросите изведнъж стана ВАШ? Защо да направиш 13-15 секунди с помощта на клониране е достойно за хвалба, а да отговориш на 10 въпроса заслужава бан?
Това ми е дертът всъщност. Защо мерите с различен аршин? Не би ли трябвало да забраните сесиите с въпроси на всички, които играят с повече акаунти, независимо от класирането им (все пак сме хора, с различни възможности) и бесениците, на "алтер его"-та на тези, които "бесят" с повече от един ник?

Не очаквам да получа отговор, така че: Поздрави! (преди да ми изтрият мнението, ако не и нещо друго :))


slavy83  | 2011-03-29 16:15:28
:) Мерси, за пожеланието dambrat! Иначе, alias_dgk е прав за набора ми, но аз вече безвъзвратно съм обвързал живота си с математиката и няма как да проверим какво ще стане, ако трайно не се занимавам с нея :) Съгласен съм, че такива неща се забравят, ако не се използват, но смятам, че целта на играта е да опресним знанията си, а не да се опитваме да избегнем (и дори отречем) даден въпрос. Без да се оплаквам или протестирам, смятам, че "Игра с въпроси" дава много по-големи шансове на хора, занимаващи се с хуманитарни дисциплини, отколкото на специалисти в математиката, информатиката, физиката, химията, биологията и т.н. А понятията "обща култура" и "интелект" са доста размити и, според мен, трябва да включват и познание на точните науки поне на ниво средно образование...



1 2 3 4 5

Трябва да се регистрирате или да влезете с акаунта си, за да добавите коментар!.

 



1
pitbullator
52005 точки
 
2
Michon
48847 точки
 
3
catwalk
47875 точки
 
4
holiganche
47635 точки
 
5
Mimi33
46550 точки
 
1
dencheva4608
57300 точки
 
1
dambrat
4960 точки
 
2
catwalk
4950 точки
 
3
tigran
4940 точки
 
4
rose1
4910 точки
 
5
giraffe
4820 точки
 
1
Michon
46847 точки
 
2
Mimi33
45050 точки
 
3
mimibalkanska
43500 точки
 
4
pitbullator
42625 точки
 
5
mariavesela
41225 точки
 
 
Победител сезон 4
LG KM900 Arena (07.12.2009)
 


Последни кръстословици
Най-трудни думи
КУТИЯ
КАЛЪФ
 
РЕКА В РУМЪНИЯ
ИЗА
 
СИЛНО ОТРОВНА ЗМИЯ
ЕФА
 
Най-трудни думи
УНГАРСКИ ДЪРЖАВНИК (1932–1993 Г.)
АНТАЛ
 
ЗМЕЙ, ХАЛА (МИТ.)
АЖДЕР
 
ЕЗИЧЕСКИ СВЕЩЕНИК
ЖРЕЦ
 
Най-трудни думи
ИЗОТОП НА РАДОНА
ТОРОН
 
ЗВЕЗДА ОТ СЪЗВЕЗДИЕТО КАСИОПЕЯ
АХИРД
 
КНИГА ЗА ОСНОВНИТЕ ПОЛОЖЕНИЯ В ХРИСТИЯНСКОТО УЧЕНИЕ,
КАТЕХИЗИС
 
Най-трудни думи
ШВЕЙЦАРСКИ ФУТБОЛИСТ, СП'06, ЕП'08
ДЖУРУ
 
В ДРЕВНОГРЪЦКАТА МИТОЛОГИЯ – БОГИНЯ НА НОЩТА, НА МРАКА
НУКТА
 
ГРЪЦКА БОГИНЯ НА РАЗДОРА
ЕРИДА